dinsdag 23 augustus 2011

Lid van het Sag team

Dag 26: Knox - Patton, 142 km.
Dag 27: Patton - Hancock, 176 km.

Gisteren is mijn plan om halve afstanden te fietsen mislukt. Bij de eerste klim voelde het als schuurpapier in mijn knieën. Bovenop de heuvel kon ik bij een boerderij op de Sag wagen wachten. Hevig balen natuurlijk, mijn dag was verpest. De Mango kon weer naast die van David op de truck. 
Aangekomen op Wolfs Camping (de naarste camping van de reis want vlak naast de interstate) ventileerde ik mijn negatieve gevoel aan Miles Kingsbury, de flegmatieke Brit. Hij bleek er heel anders tegenaan te kijken. Hij vond dat ik prima reed, de eerste weken, en dat ik daarmee tevreden moest zijn. Het is een prachtige ervaring die je moet koesteren. Mijn dag was meteen weer goed. 
Van nu af maak ik deel uit van het Sag team en in kan daar goed mee leven.

lunchstop in Punxsutawney
De gigantische camping heeft bijna uitsluitend seizoensplaatsen en semi permanente bewoning. De bewoners verplaatsen zich per golfcar en komen er ook niet uit als ze een vraag stellen. Op een gegeven moment waren we het zat. Die dikke reten en die stomme vragen! Kom er maar uit als je iets wilt weten. Het toppunt was een bewoner die per auto naar het washok ging. Veel bewoners kunnen niet goed meer lopen, het lijkt meer op waggelen.



Knox - Patton
Patton - Hancock

Geen opmerkingen:

Een reactie posten