zondag 21 augustus 2011

Halve afstanden

Dag 23: Fort Wayne - Shelby, 245 km.
Dag 24: Shelby - Streetsboro, 169 km.
Dag 25: Streetsboro - Knox, 204 km.

Vanmorgen (zondag, dag 25) met slecht weer vertrokken, maar het knapte gelukkig op. Nog drie campings te gaan, dus dat schiet mooi op; het vroege opstaan begint zijn tol te eisen.
Josef is een van de sterkste rijders en vreemd genoeg steekt hij bij iedere stop een sigaret op, een slechte gewoonte waar hij moeilijk  vanaf komt, zegt hij zelf. Een andere sterke rijder en tevens roker maakt het nog bonter. Hij stapt met sigaret en al in de velomobiel.

We hebben er een Sag chauffeur bij, een oudere dame uit Florida. Ze huurde een truck en heeft ruimte voor vier velomobielen. Ze heeft zelf sinds kort een Rotovelo.



Patrick's fiets
Inmiddels is de verwijderde Patrick weer in genade aangenomen. Zijn fiets is weer in orde. Het oplaadsnoer is echter te kort, dus moest hij de fiets zo dicht mogelijk bij het stopcontact zetten, in dit geval in de bloembak!

Sinds zaterdag rijd ik halve afstanden, dat is beter voor mijn knieën. Niemand maakt daar gelukkig opmerkingen over. 's Morgens help ik bij het inpakken en na de lunch fiets ik weer.




Hier en daar drinken we koffie bij benzinepompen, daar is de koffie niet slecht. Maar wat ik hier voorgeschoteld kreeg was weer ouderwets USA-slootwater.

Het eten hier bestaat voor een groot deel uit pizza's en gelukkig ook wat spaghetti.



Fort Wayne - Shelby
Shelby - Streetsboro
Streetsboro - Knox

1 opmerking:

  1. Man man wat een zalige fietstrip. Ik ben groen van jaloezie. Hop met de moral en de knieën!
    Groeten,
    Brecht.

    BeantwoordenVerwijderen