donderdag 25 augustus 2011

Ongeluk Marcel

Dag 29: Arlington - Washington, 40 km.

De dag begon leuk met fotomomenten bij de bekende plekken in Washington. Wel werden we regelmatig geweigerd bij parken en dat ging meestal op een autoritaire manier waarbij humor volstrekt afwezig was.


Washington Monument

fotoshoot
Na een enorme regenbui besloten we naar het hotel terug te gaan. Voor de veiligheid splitsten we ons op in kleinere groepjes.


Na een halfuur door het drukke verkeer hoorde ik een enorme klap en zag iets groens in mijn ooghoek. Ik reed op ca. 10 meter afstand, maar zag het niet echt goed. Even later zag ik Marcel uit zijn omgekiepte fiets stappen, geholpen door Rob. Even later zakte hij door zijn benen en reageerde niet meer op prikkels. De automobilist die hem aanreed stond een beetje glazig te kijken. Politie en ambulance waren snel ter plekke en Marcel werd afgevoerd.




Rechts de chauffeur van de blauwe auto op de achtergrond, die Marcel aangereden heeft. Achteraf blijkt de man van de politie te zijn.



's Avonds hadden we een party van de EU en wie stond daar? .....Marcel. Hij was het zat in het ziekenhuis en mocht weg, gelukkig niets ernstigs.

EU receptie


Cadeautje van de groep aan Josef: een bord van Highway 12 met op de achtergrond de diapresentatie van Wilfred.

De party van de EU was een deceptie; de delegatie had een groot ballengehalte.

De diapresentatie van Wilfred daarentegen was fantastisch, mooie foto's en prachtig gemonteerd. Ik hoop dat de serie in deze vorm verspreid wordt over de deelnemers.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten